search

Monday 4 February 2013

~Pity U My Blog~

Assalamualaikum n salam sejahtera.

Fyp, aku create this blog since 2011.. pghujung 2011,,pastu stop kejap pasal lupa password, then continue semula..setaonn la jugak stop typing on this blog...godek punya godek terjumpa la pssword yg aku save dalam my lappy...now 2013...my blog dok mcm tu jugak xberubah apa pon....mcm hidop segan mati xmaw nuh gaya ... xreti dah aku nak tambah2 kat sidebar bagai tuh..now i just know how to create new post jah...yg laen xreti...kira kategori buta IT gak lah kot..my blog looks like simple right? bukan sbb pa,,sebab xreti jah nih,,kalu retii abeh laa nk melawaa jugak...tapi biarlah dulu, since aku create this blog pun mmg sja suka2 nk menulis2 menaip2 jah...

oke,,listen..listenn...listennn...tak sat kan, aku baru ja letak chatbox on this blog..haha..orang patotnya awal2 dlu dh letak kan? ini tidakk,,dah lama baru la nak gigihhh letak..bolehh la kann...tu pun pulunn research sorg2 mcm mna nak letak..huduhh perangai xmaw tanya orang...bukan pa,,ni 3.30pagi dah xkn nak pi tnya org kot..xpasai2 kena maki satgi kot kacaw org tidoq...hehehe... tunggu la taon depan pulak pa baru aku tambah  apa2 lagi kat blog nih.. cukup la kann.. boleh post, boleh komen,, jadi la tuhh...*humble kan...bbuuuuuuuu.

Wassalam.

No comments:

Post a Comment