search

Saturday 2 February 2013

~Ujian Mengesan Jin~

Assalamualaikum n salam sejahtera.

semalam jam 11.30mlm on laptop, downlod zikir2 dari hafiz hamidun, surah2 bacaan Mishary Al-Afasy. dari link ke link. sampai ke bacaan ruqyah syariah. Terhenti. I think something. Macam femes bacaan nieh. Pastu teringat yang ayat ruqyah ni terapi untuk kesan jin dalam badan. try cari2 then terjumpa link nih... haaa,,betul lah, dulu kat kolej penah try dengan kengkawan, time play ayat nieh semua pakat pegang bantal..., duduk himpit2 atas katil... 4 orang... semua try xikut bacaan tersebut sebab arahan dia cakap jgn ikut, so masing2 wat2 busy,,pastu aku amek laptop baca komen2 dalam blog tu,..semua komen macam seram jah,, then tunjuk kat kawan aku suruh dia baca jugak,, pastu semua pakat baca last2 nyembang wat cam xdak papa,, ayat ruqyah ntah ke mana kitorang ntah kemana...semua ni sebab penakut...hahahah. pastu semua decide xnak dgr lagi takot2 nnt kang tetiba dgr pmpuan nangis ka xmemasall jah..dah la kitorang bilik masing2 single..xda rumate..

tapi semalam aku macam nak try dengar balik,,mana la tahu ada jin dalam badan aku,,itu yang malas semcm ja tuh..jin kuat tidoq pa tumpang badan aku.. mintakk simpangggg..... sementara download ayat ruqyah syariah tu, aku baca balik komen2 kt blog tuh,, memang saiko btoi,,,tetiba ja jadi takot nk dgr.. jam pun dah 2.15pagi,, xkan nak dgr pagi2 camnih,,xnak ahh aku...aku bukan apa,,tkot jugak dok elok2 satgi kot dok nmpk benda2 pelik x ke nayaa....sambil baca, sambil pasang zikir2 yg aku download tadi...dalam hati dah niat aku nak dgr ayat nih taon depan lah..tudiaaaaa awat sampai taon depan nuhh?? sebab taon depan aku abeh dah study..heheh,,stg jin tu kacau aku kt kolej cmna? dah la dok sorg kt bilik..terbaca jugak kat komen tu ada orang cakap kalu belum dgr dah takot,,tu maknanya mmg ada jin la tuh,,ayat quran pun nak takut ka? poorahhhh....okeh2,,esok siang2 aku dgr okeh..

pastu tringat yang aku xgosok gigi lagi td, muka pun xcuci lagi...then, bangun bukak lampu dalam bilik, kemudian bukak lampu kt ruang tamu,, jalan sampai dapoq bukak lampu dapoq pulak,,terus ke bilik ayaq,,hehhe...sebelum nih kalu nak pi bilik ayaq tgh2 mlm mmg aku teruss ja jln bukak lampu bilik ayaq teruihh,,tp mlm nih berasa takot pelik sket...ok terus cuci muka,, takot punya pasal skip gosok gigi semalam,,adoihhh berulatt la gigi aku pasnih...terus amek wuduk..berlari ke bilik...solat sunat kejap then baca doa tido, 3 qul,, teruss hanyuttttt......hehe xsangka aku nih penakot jugak rupanya..besa la tuh kan..

siap mimpi ada orang tembak aku lagi semalam...tapi xsakit..yelahh dah mimpi kan...mula2 sempat mintak tolong,,then orang yg nak tembak tuh masuk ikot syiling rumah,,xcited gila dia nak tembak aku..takott ohhh...
maenan tidoq semua nihh...puihhh...

so, sesiapa yang nak cuba try test dalam badan dia ada jin or x,, .boleh la tryy.... aku pun nak try,, tapi nanti2 lah eaa...hehhehe...sesetengah orang xpercaya jin jin ni semua,,terpulang lah...ikot aku, aku percaya jah sebab jin memang wujud pon,,cuma kita ja xnampak dia...okeh

Wassalam


2 comments:

  1. lepas baca, kalau ada jin jadi apa ye?

    ReplyDelete
  2. try tgk tanda2 dia kt blog tu,,kalu ada maybe leh pi jumpa ustaz untk konfirm kan..kdg2 saikologi kita ja tuh..

    ReplyDelete