search

Wednesday 17 August 2011

~Testing3~

Berdirinya blog ini adalah bukan kerana mengikut trend semasa. Ini kerana kebosanan yang melanda diri ini yang berada di rumah hampir 2bulan tanpa melakukan sebarang aktiviti yang berfaedah. Cuti la katakann.. Lagi sebulan lebih lagi diri ini akan dibelenggu kebosanan. Jadi, bagi mengisi masa lapang yang sedikit sebanyak agak berfaedah la jugak, aku mengasah kembali minat menulis yang terpendam sejak dulu. wahhhh gituuu... Haa, jadi sengaja aku create blog ni untuk aku conteng-conteng apa yang aku nak. Janji aku tak kacau orang kan. Nak conteng kat buku macam membazir kertas ja, so conteng-conteng sini jelah erkk. bazir elektrik tak pa. sebab bukan aku yang bayar... heheh.. sekian..;p
Ehh,,blog ni jugak jd pengganti blog lama yg kwn aku si debab yg buat dlu tuh..bwu dua tiga kali bukak dh lupa password..mengong jah...pasni blog ni pun lupa password xtaw lahh..hehehe.;-)..

No comments:

Post a Comment